Klik boven of hieronder in beeld om een selectie van de sieraden te vinden die ik produceer. Neem voor informatie over bijvoorbeeld de prijzen vooral contact met me op.

tobiasvhelden@gmail.com | 06 241 41 241

Ringen

Halssieraden

Oorsieraden

Sinds september 2014 heb ik het geluk sieraden te maken onder het bezielende oog van mijn vader Ben van Helden. Van hem heb ik enorm veel geleerd over alles wat betrekking heeft tot het ambacht edelsmeden. Mocht je mijn sieraden niet alleen online, maar ook in werkelijkheid willen zien dan kan dat. Kom dan vooral langs op het atelier die zich bevindt in de Academie voor Edelsmeden in Zeist. Maak dan even een afspraak met me en kom vooral langs om de collectie sieraden te zien en te passen.

tobiasvhelden@gmail.com | 06 241 41 241

Reacties zijn gesloten.